Logistik tänkt
”Logistik tänkt” är mässkonceptet som hjälpte Idnet sticka ut på Logistik & transport – så till den grad att de nästan dubblade sina insamlade leads. Den öppna montern var uppbyggd av olika detaljhandelsartiklar i jätteformat. Var och en av dem en hyllning till någon av Idnets kunder. Detta annorlunda grepp skapade en monter som var både iögonfallande, inbjudande, tillgänglig, pedagogisk och – viktigast av allt förstås – effektiv.
92 % fler leads
”Den mest framgångsrika mässa vi någonsin genomfört. En riktig dundersuccé!”
Christina Befwe, Chief Experience Officer, Idnet
“En monter som väckte uppmärksamhet och nyfikenhet. Hela idén var väldigt bra. Den stora T-shirten i taket gjorde att man verkligen funderade över vad det var för monter. Väl där gjorde uppbyggnaden av flödet att den kändes välkomnande och lätt att besöka.”
Jan Nilsson, mässansvarig, Svenska Mässan
Idé, formgivning